O que hai en Twitter é "pública e publicável"
Cal é a carga para os usuarios de Twitter pública e publicável.
Esta foi resueltoPress Complaints Commission (PCC), o que reforza o código de ética profesional nos medios comunciación Reino Unido, na súa primeira decisión sobre o contido dispoñible na demicroblogging plataforma.
O organismo que regula Inglés respondeu á petición dun funcionario público, cuxos tweets foron reproducidos polo The Independent on Sunday e Daily Mail
PCC ten dous lados cos xornais, alegando que non viola a privacidade das mulleres, dende a súa páxina de Twitter está aberto e, polo tanto, accesible a calquera usuario de Internet.
A descrición anterior, Sarah Baskerville, dixo que tiña a intención de aplicar só aos 700 seguidores que tiña na aplicación cando o incidente ocorreu en novembro pasado, e que os seus tweets son persoais e non é representativo do seu emprego, o Transporte inglés. Baskerville É un usuario moi activo da Internet e redes sociais.
A comisión independente enfatizou que máis e máis casos se refire a ela relacionadas cos contidos dispoñibles en redes sociais eo seu uso por medios de comunicación.
Neste particular, tivo en conta que non tomara medidas para restrinxir a súa audiencia en Twitter (hai unha oportunidade para os fans a publicar só autorizados para cada usuario), para que puidese ser lido por moitas persoas e tweets enviados seus propios contactos por outros "twitteiros".
Tamén pesou na decisión do PCC a natureza ea relevancia dos informes dos medios en que foi citado polo Daily Mail e The Independent on Sunday, reflexionando as súas críticas ao goberno e queixas dos funcionarios e confesións como o sistema Inglés público.
Este caso pode servir como unha alerta aos usuarios, que moitas veces subestiman o alcance de diversas plataformas e redes sociais non pagan a atención sobre a configuración das opcións de privacidade ofrecida pola maioría deles.
Tamén funciona como precedente a outros organismos responsables de asegurar a privacidade dos usuarios, a protección dos dereitos de autor eo bo rendemento dos medios de comunicación ea súa relación coa Internet.
Cada vez máis frecuente polémica sobre a republicação do contido por parte dos xornalistas que a xente publicar nos seus perfís de redes sociais.